Pages

Glitter Text Generator at TextSpace.net

Monday, December 31, 2012

eppy new year..!!!

eppy new year...!!!

new year,new entry,new 'azam', but the same me...
but i'll try to be more strong, positive and bla3x...hehe
2012 trlalu bnyk kngan phit n mnis..
antra fmly, umi n ayah, abg n adik2,my cumil2x(ahakzz), kwan2 n smue owg...
hope thun ni bnyk prubahan positve dlm dri ni...
xnk jd miera yg dlu...
nk jd miera yg bru...

to my ummi(ROHAYA BINTI BIDIN) and ayah(ROSHAIZI BIN TALIP)
I LOVE BOTH OF U..
u're the best ummi n ayah in my life...
thanks coz raised me till now..
without both of u, i'm nobody..
insyallah angah akn blas jasa n eppy kn ummi n ayh...
angah rindu sgt2x kt ummi n ayah...
doakn angah ea...
sayang umi n ayh sgt3x... =)

to my abg(MUHAMMAD FARHAN) N adik2(NUR ALIA n NUR ATHIRAH)
syg kowg jgk...
kte mmbsar sme2...
always gduh2 then baik blik..
men trik2 rmbut,sepak2 n mcm2 lg..
tp last2 kte ok lg....still glak n ktwa sme2....
now smue da abes skool kcuali adik ciput...hehe
msing2 da nmpk hala tuju dlm idup...
insyallah klu d izinkn tuhan,smue akn brjye n jd ank yg soleh n solehah utk ummi n ayah...
love kowg dalam2... =)


to my cumil2x(MOHAMMAD FAKHRI BIN AHMAD SAMSUDIN)
i love u...
hehe..
hope thun ni hbgan kte kkal hgga k akhir hyat n insyallah hgga k jannah...
i'll try to be the best girl after ur mom...
u know what my dear??
i wish that we have a truth relationship...
like engage or married....
hehehe...
just kidding n serious too...haha
every girl want that my dear...
including me... =)



*wish me luck for today 01/01/2013 for PORTFOLIO DAY... =D

1 comment:

  1. aku mmg saje nk comment . kau ptot bersyukur & bangga . bukan senang nk dpt comment dri aku ^_^
    btw , still remember all the memories , sepak sepak tuh ^_^ we cant buy the memories . but it's still be forever .

    ReplyDelete